Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Kao pijanom šamar

Komentari (117) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 28 novembar 2012 00:17
ioann dubinjin
"Hoću reći: ako nas ni ovo sa Hagom i Gotovinom ne osvesti, zaista ne znam šta hoće". Dobro rečeno, ali na čiju tačno adresu? Ako je na adresu naroda, njega ionako niko ni za šta ne pita, pa se do neke eventualne eksplozije nezadovoljstva ne može ni znati. Ako je na adresu "elite" i vlasti - onda, na žalost imam kratak odgovor: ako se do sada nisu osvestili/ opametili, onda nikada neće! Drugo je pitanje: zašto? S jedne strane, neki od njih su suviše tupavi - to su oni na nižem/srednjem nivou. Ali - s druge stane su oni na najvišem nivou: E, oni su već prodali duše đavolu i smatraju da im niko ništa ne može. Sledeće pitanje je: dokle? Pa - ko poživi, videće...
Preporuke:
158
6
2 sreda, 28 novembar 2012 00:18
bezimena
"Hoću reći: ako nas ni ovo sa Hagom i Gotovinom ne osvesti, zaista ne znam šta hoće"
Ovo sa Haradinajem.
Preporuke:
149
4
3 sreda, 28 novembar 2012 00:27
Lj
Vrh vlasti se žestio dva-tri dana i posle nastavio da vergla staru EU pesmu.
Preporuke:
182
3
4 sreda, 28 novembar 2012 00:29
Goran Jevtović
ako je Gotovina nevin – onda su nevini i Karadžić i Mladić (a o Lazareviću i Pavkoviću da i ne govorimo).

Bio sam svedok odbrane Lazareviću i Pavkoviću, herojima odbrane ne samo teritorije tadašnje države i Svete zemlje, nego još više: srpske časti, dostojanstva, srpske istorije, srpskog hiljdugodišnje ponosa, tradicije, zaveta, pravoslavnih svetinja, Nemanjićkog duha, Lazareve zakletve...

Branili su zemlju od divljačke, uranijumom obogaćene, nelegalne, brutalne agresije čiji je cilj bio da nas zatru. I uspeli su. Primorali su okupatore da potpisju Sporazum, a ne kapitulaciju. Sačuvali su sve gore navedeno!

Sada tamo trunu, izdani od kvislinga koji su pučem došli petog oktobra, i, evo, iznedrili turbo marionete, neviđene do sada, najškolskije agente stranih interesa.

I ne boli toliko što su tamo zarobljeni, što će ih tamo ubiti kao Miloševića (zdravlje im je drastično narušeno!), već boli to što su zaboravljeni...

"Hvala" Srbijo! A, tebi Đorđe, iskreno HVALA!
Preporuke:
241
8
5 sreda, 28 novembar 2012 00:30
Mićko
`...Sem srpskih žrtava, najveći gubitnik ove haške farse biće poverenje u međunarodno pravo. `

Na žalost, osim gubitka poverenja u međunarodno pravo, poverenje u srpsko Tužilaštvo za ratne zločine je na čvrstim nogama. Ono što su naši kvazi političari osmišljavali, a Tužilaštvo za ratne zločine sprovodilo, ostaće zapamčeno u srpskom narodu za sva vremena.
Preporuke:
107
3
6 sreda, 28 novembar 2012 00:37
Milić Petar Kecman
Nisu oni pijani niti im šamar treba. Vlast u Srbiji očigledno i neumoljivo radi protiv interesa države i naroda, mimo svake logike i razuma. Misle da zatvaraju pitanje Kosova (šta to bi Metohija), a u stvari otvaraju pitanje Vojvodine.
Preporuke:
140
4
7 sreda, 28 novembar 2012 00:43
veca vestica
Ovde nema veze ni Gotovina ni Haradinaj,ovde ce se iz petinih zila upinjati da se V.Seselj NE PUSTI iz Haga.

Sve ce to tajno da se odradi preko diplomatije,zivi bili pa videli.Pa posle ce nastati dreka po obicaju kako nas niko ne voli.
Preporuke:
98
3
8 sreda, 28 novembar 2012 00:46
Niko Nikolić
Autor neosnovano ističe kako je glavna briga srpskih vlasti da se haška presuda hrvatskim generalima ne odrazi negativno na raspoloženje gradjana za evropske integracije.
Sam Predsednik Nikolić je energično osudio istu i istakao da je Oluja bila genocid prema Srbima, a premijer Dačić i ministri su mu se pridružili u osudi.
Samorazumljivo je da sve što ugrožava evropski put Srbije ne izaziva kod naše vlasti oduševljenje, kao kod autora i drugih protivnika integracije.
Samorazumljivo je da nema te cene koju naša vlast nije spremna platiti za svetlu srpsku evropsku budućnost, a pogotovo nekakva presuda ne može sprečiti srpski usud.
Preporuke:
13
117
9 sreda, 28 novembar 2012 00:50
anonymous
Hoću reći: ako nas ni ovo sa Hagom i Gotovinom ne osvesti, zaista ne znam šta hoće.


ne, ni to nas nece osvestiti....na zalost!

hrvati slobodno kupuju zemlju po vojvodini, ulazu i kupuju srpske fabrike po nikakvim cenama, je l to neko pomenuo od ljubitelja evrope, naravno da ne...sad, zasto je to tako, pa jednostavno smo pogubljeni, mi ne znamo sta hocemo...ovima sto su dosli na vlast je super, a prica o EU i boljem zivotu, ocigledno nikad bolje nije legla, pa mi se lozimo na to vec 12 god....aloo bre, o kakvom osvescivanju mi ovde pricamo.
Preporuke:
109
5
10 sreda, 28 novembar 2012 01:03
Dragan Katun
Bojim se da je oslobadjajuca presuda, samim tim i amnestiranje hrvatske drzave od krivice, najava ishoda po tuzbi hrvatske protiv drzave Srbije.

Izuzetno ozbiljno vreme, a na nasu nesrecu, mali ljudi donose pogubne odluke.
Preporuke:
88
4
11 sreda, 28 novembar 2012 01:05
Mile Bre
Verujem da je "šamar" iz Haga osvestio većinu građana koji su do pre neki dan verovali u pravednost suda. Vladajući pak odavno znaju kakva se pravda kuva u zapadnom loncu. Govore da je većina stanovništva za EU, da bi i dalje mogli "opravdano" vršiti torturu nad stanovništvom sa izgovorom da sprovode samo volju većine. No nemaju hrabrosti da to i provere referendumom. Pod izgovorom "demokratija", sprovode mere koje su po DIKTATU(ri) zapada.
Ipak su u pravu oni koji su govorili da ni ovi nisu bolji od prethodnih.
Preporuke:
88
2
12 sreda, 28 novembar 2012 01:09
uporno netolerantan
Na ovom primeru se vidi da su u pravu oni koji kazu"da Srbi kratko pamte".

Pitam se od kada mi to uvazavamo haski sud?
Jel nam EU-forija isprala mozak ?

Jel moguce da ste zaboravili omer optuzenih,pritvorenih i osudjenih,kao i tezinu presuda?!

Doslo je do paradoksalne situacije,da Srbi ocekuju pravdu od haskog tribunala.Ne budimo toliko pateticni da od dzelata,a sa glavom na panju trazimo milost.

Hag ne racuna nase zrtve,stoga me cudi ova farsa oko ponovljenog sudjenja,licno sam ocekivao osobadjanje u 1.stepenoj presudi;isto tako ocekujete i za druge bliske NATO paktu.

Srpske zrtve i Srbi u Hagu nece docekati pravdu.Ovom NATO lakrdijom poginuli su umrli jos jednom,a ranjeni su dobili so na ranu.
Preporuke:
86
2
13 sreda, 28 novembar 2012 01:13
Igor
Dugo sam mislio da su Nikolic i Vucic patrioti i da ce nas okrenuti Rusiji ali su me brzo razuverili. Oni cak i nastavljaju ono sto su zapocele demokrate. Moja Srbio za sta se prodajes dusa me boli.
Preporuke:
93
3
14 sreda, 28 novembar 2012 01:15
fristajlo
Sve u svemu, Srbija je, odnosno, njena prozapadna elita, dobila još jedan zvonak šamar u lice od svojih zapadnih prijatelja.

Ništa to ne vredi, gospodine Vukadinoviću; jer, oni taj šamar, u stvari- nikad ne prime, već prenesu na obične ljude, koji odavno vide da se treba izmaći. To je stanje izmenjene svesti; oni religiozno obožavaju zapad, i to sve jače, što je više šamara.
To je neizlečivo stanje; može se samo suspregnuti represijom. Pogledajte, u ostalom, kroz istoriju Srbije- videćete i sami. Tu se radi o vrednosnom sistemu i o životnim prioritetima, svedenim na lični interes, odsustvo empatije prema svojim sunarodnicima i apatridskoj filozofiji. Još se Miloš Obrenović "patio" sa takvima, pa preko Mihajla- svi režimi, do danas, bez obzira na stanje u državi i naciji.
Zna to i zapad, zato i šamara; dobro su nas proučili, i to će trajati dok god se to represijom ne onemogući.
Ni meni se to ne dopada; no, to je naša realnost.
Preporuke:
85
6
15 sreda, 28 novembar 2012 01:17
SNS = DS
Posle onakvih majskih izbora - nema izlaza. Ostaje samo da se nemo gleda put nesreće po kome razvlače Srbiju, nekad demokrate, a danas njihova loša kopija, naprednjaci. Prodane duše.
Preporuke:
86
4
16 sreda, 28 novembar 2012 01:20
Vlada
"Nije nimalo slučajno što je patrijarh Irinej upravo povodom ove presude izrekao do sada najoštrije upozorenje aktuelnoj vlasti da se ne odriče Kosova zbog ulaska u EU i preporučio okretanje ka Rusiji – „koja nam je uvek bila potpora i nada kada nam je bilo najteže“."
Još jednom bravo za ove patrijarhove reči. I, naravno, još jednom bravo za Đorđa.
Preporuke:
84
2
17 sreda, 28 novembar 2012 01:23
Milan
Kod nas se kaže kao budali šamar, mislim da to bolje odgovara za naš slučaj. Ovako budalasto se ne ponaša ni jedan narod.
Preporuke:
96
1
18 sreda, 28 novembar 2012 02:00
Niko Nikolić
Autor i čitaoci NSPM sajta ne mogu se pomiriti sa činjenicom da je preko 80% birača je glasalo za stranke koje zagovaraju članstvo u EU, po svaku cenu, te time dale mandat aktuelnoj vlasti da ubrzano radi na realizaciji integracije.
Te j poverovati da bi srpski birači promenili svoje mišljenje zbog prošlih i budućih haških presuda, pogotovo što su isti spremni prihvatiti i bolne ustupke vezane uz Kosovo.
U celom svetu odvijaju masovni protesti, dok se isti u Srbiji ne dogadjaju, pa se može smatrati da su gradjani zadovoljni sa svojim vlastima u svakom pogledu.
Minusi čitalaca uz moje komentare ne mogu promeniti navedene činjenice, koje im očigledno ne prijaju.
Preporuke:
27
58
19 sreda, 28 novembar 2012 02:13
Gordana
I dok svi mi jos "trljamo brideci obraz od samara"koji man je prilepila "draga" medjunarodna zajednica desava se dalji proces rastakanja i unistavanja Srbije:
Razulereni siptari gromoglasno slave albanski praznik sa svom (namerno preteranom) dekoracijom!?
Dizu se spomenici krvnicima srpskog naroda u sred Srbije, a Dacic NEMA HRABROSTI da , na drski izazov, iste ukloni!?
Pajtic sklapa medjunarodne sporazume sa Kinezima u ime Vojvodine (Srbiju i ne pominje bar reda radi)!?

Jedino je Dacic imao hrabrosti da ODBRUSI PATRIJARHU SRPSKOM , a Vucic da nam predoci da ce ODLUKE u vezi Kosova biti VEOMA BOLNE!
Neznam sta jos cekamo???
Preporuke:
68
1
20 sreda, 28 novembar 2012 02:16
Gavrilo Princip
Previse mi osudjujemo Oluju, a zaboravljamo sta je sve odbijo da potpise Martic i ekipa. Stalno smo se zanoslili sobom. Ovih dana svim nam je paznja usmjerena na presude hrvatskim generalima, a niste napisali ni jedan tekst Vi srpski ugledni intelekutualci o uslovima gdje zive svi oni protjerani iz RSK. O onim drugim nesrecnicima iz zapadnokrajiskih opstina u BIH (Grahovo,Glamoc,Drvar,Bos Petrovac) da i ne govorim. Zaboravljamo da je i tamo protjerano 120 000 ljudi ubijeno oko 1000. Njih cemo se sjetiti kad kaze Hag da nije ni tamo bilo etnickog ciscenja,paljenja ubijanja... U ostalom njih su vec svi zaboravili i one na zapadnoj strani dinare i ove na istocnoj. Danas svi cute kad prave po jugu Srbije neki tamo "heroji" makete zute kuce... P.S. Pijani smo odavno, svaki dan dobijamo samare i smijemo se
Preporuke:
48
7
21 sreda, 28 novembar 2012 02:31
zippo
Ne, Hag vam je samo u lice bez uvijanja rekao istinu: Agresori ste i zlocinci!
Preporuke:
7
82
22 sreda, 28 novembar 2012 02:34
Rin o-o to
@Goran Jevtović --- oni, velikomučenici,nisu od mene zaboravljeni niti će ikada. Saučestvujem u njihovom bolu i svakodnevno mislim na njih. Što se mene tiče njima, zatočenima i izmučenima rodoljubima, treba još za života posvetiti upisivanje u pozitivnu srpsku istoriju nekim upriličenim simbolom. Moj predlog je da Ratno ostrvo (sasvim simbolično priliči, posebno sadašnjim nazivom), na ušću dveju reka na koje pogled s Kalemegdana direktno puca, njima bude večito posvećeno!...
Preporuke:
48
3
23 sreda, 28 novembar 2012 02:35
Rin o-o to
... Jedno „malo“ ostrvo koje „Dunav“ svom silinom ne može da obori vekovima! To ostrvo oaze (ekolološko stanište za brojne ptice, koje i dalje slobodno lete i leteće, noseći na svojim krilima večitu istinu koju fašistonacisti ponovo ubijaju ali ptice, vesnike slobode, nikada neće moći) treba da se zove: Ada protiv haškog ada (ili drugačije ako neko ima bolji predlog)! Na ostrvu treba napraviti stometarski obelisk na čijem vrhu treba da bude „ubijeni golub“ koji je, iz ruku „Beogradskog pobednika“ koji dominira Kalemegdanom, tek što je poleteo pao od istog lovca, ubice Srba i pravde.
Preporuke:
46
2
24 sreda, 28 novembar 2012 03:55
Srboljub Savic
Malo ko u Srbiji je verovao u "haski sud", njegovo
pravno ustrojstvo i jos manje, u pravdu.
Dovedeni na vlast ("vlade"), NVO i "medije" (do
novo-inteligencije) u Srbiji imali su zadatak da
isporuce sve za ispunjenje zadatka "suda".
Od Seselja, preko S.M., do zadnjeg "uhvacenog",
zivimo sa "zlom i gorem". Vlasti (i pomenuti delovi
strukture) u Srbiji vec toliko godina saradjuju na
"satanizaciji" Srba ali ne ni pijano ni nesvesno.
Nije nas, ni formalno, taklo zadrzavanje svedoka
u zatvoru, ocigledno ubijanje S.M., samoubistva
u zatvoru, drasticno razlicite kazne za zlocine,
pravno nepostojeci zlocin komandne odgovornosti,
ni povecanje kazne u zalbenom postupku ..
Diskriminaciju Srba u "sudu" podrzava sva "nasa"
struktura, za razliku od jedinstvene Hrvatske.
Oruzanu pobunu (podstaknutu i obilno pomognutu)na
KiM mi cak i "uvijamo u oblande". Godinama tolerisemo samare
u opstinama Presevo i Bujanovac-"dan zastave" i spomenik anti-drzavnim teroristima, pa ...
S. Savic
Preporuke:
48
1
25 sreda, 28 novembar 2012 04:11
Bondy
A sto vi prorusi vec jedno ne dobijete poverenje naroda i ne dodjete na vlast i dovete Ruse ? Otkacili su nas i zapad i Rusi.
Preporuke:
10
59
26 sreda, 28 novembar 2012 07:36
iliti - Narod koji ima ovakvu "elitu" ne treba da brine za svoju budućnost - jer uz ovakvu "elitu" budućnosti i nema. Propast i nestanak je zagarantovan.
Ruska državna televizija javno iznosi dokaze o srpskoj veleizdaji!?RUSKA DRŽAVNA TELEVIZIJA O ODNOSU SAD PREMA SRBIJI: PREDSEDNIK KOJI IDE U AMBASADU SAD NA REFERISANjE!utorak, 31 januar 2012. Cilj je primorati Srbe da se pomire sa gubitkom Kosova, a u zamenu im ponuditi san o ulasku u EU i krišom ih uvući u NATO. Predsednik koji se klanja svima, osim "svom" narodu… Centralni dnevnik Prvog kanala ruske državne televizije – u analitičko-iformativnoj emisiji „Voskresnoe Vremя“, koja se emituje u udarnom terminu nedeljom u 21 čas, a čiji je urednik i voditelj Petar Tolstoj – čukununuk Lava Nikolajeviča Tolstoja – posvetio je veliku pažnju nedavno izašloj knjizi „Vikiliks – Tajne Beogradskih depeša“. Nedavno je u Srbiji objavljena knjiga koja je izazvala efekat aktivirane bombe. Fakti prenose u celini sadržaj emisije:
Preporuke:
58
1
27 sreda, 28 novembar 2012 07:39
iliti - Narod koji ima ovakvu "elitu" ne treba da brine za svoju budućnost - jer uz ovakvu "elitu" budućnosti i nema. Propast i nestanak je zagarantovan.
VODITELj PETAR TOLSTOJ: Duboki ekonomski problemi sa kojima se u skoroj budućnosti moraju suočiti i Evropa i SAD, kriza u socijalnoj sferi i priznanje sloma politike multikulturalizma – sve to međutim, nije prepreka da se sa manijalaknom nametljivošću podučavaju druge zemlje kako je jedino ispravno da žive. Favorizovanje svojih vrednosti radi postizanja konkretnih ciljeva u geopolitici – takva je današnja praksa zapadne diplomatije.

Već pomalo zaboravljena raskrinkavanja sajta Vikiliks od koristi su za analizu međunarodne politike SAD prema maloj evropskoj zamlji – Srbiji. Ta analiza je još interesantnija kada se poveže sa aktuelnim ambasadorom SAD u Rusiji Majklom Mekfolom, koji je više puta u svojim knjigama i naučnim člancima poredio Vladimira Putina sa Slobodanom Miloševićem jadikujući nad nedostacima demokratije u Rusiji...
Preporuke:
45
1
28 sreda, 28 novembar 2012 07:43
Šešeljevac
Pitanje nije šta će nas osvestiti već ko će nas mobilisati.Garnitura na vlasti je "osvešćena" i savršeno svesno radi to što radi a većina naroda vidi šta se dešava ali je nemoćna da se tome suprotstavi. Onaj koji bi mogao da mobiliše ljude je utamničen. Ima intelektalaca koji se oglašavaju - hvala im. Ali u ovim sudbonosnim trenucima pitanje više nije ko će biti na čelu neke peticije već ko će biti na čelu naroda.
Preporuke:
49
1
29 sreda, 28 novembar 2012 08:32
Vuk
Kao i uvek Djodje Vukadinovic pogadja u centar.
Naravno da je ovo od "nasih zapadnih prijatelja" izraz omalovazavanja i osionosti.
Hoce li nas osvestiti?Ne verujem jer vlast (ova kao i prosla) zna sta radi,zna da je to veoma stetno za Srbiju.I namerava da to nastavi da radi.
Narod? Pa ovaj narod je vrlo svestan sta se radi i ko mu je neprijatelj.Pa reci ce te gde je onda problem? E pa to je najtuznije sto se u drzavi Srbiji vlast prestala bojati naroda jer zna da taj narod ne odlucuje ko ce doci na vlast vec to odlucuju oni vec pomenuti "zapadni prijatelji".
I to ce da ide tako sve dok Srbi ne shvate da moraju poceti dovoditi i smenjivati vlast na neki drugi nacin na koji "zapadni prijatelji" nemaju uticaja.
A onda ce i vlast da shvati da nije bas jedino bitno zadovoljiti "zapadne prijatelje".
Samo se nadam da se sve to ne desi suvise kasno za Srbe i Srbiju.
Preporuke:
31
2
30 sreda, 28 novembar 2012 08:37
Pitagora
Nije se ni stišala neverica oko bruke u Hagu, kad je usledio novi šamar, poruka lokalnog moćnika ministru policije,da dođe sam, ako sme, i ukloni spomenik koji su postavili svojim borcima a našim zlikovcima. Pa je onda predsednik opštine Bujanovac postavio zastavu,njihovog gavrana, na zgradu opštine, izveo decu na trg, dobar štit,mislio je na sve, oni se nikad nisu stideli da se kriju iza dece... Šamar do šamara. Šamaranje. A naše reakcije još nema. Već dan-dva se iscrpljujemo nizom bledih članaka i praznim diskusijama.
Preporuke:
60
1
31 sreda, 28 novembar 2012 08:38
Đura
Što sada niko ne lupa u lonce?
Preporuke:
54
2
32 sreda, 28 novembar 2012 09:59
Kiza
Kojoj budali treba samar kad je vec dobio bombardovanje i otimanje teritorije? O cemu mi to ovde?
Preporuke:
38
2
33 sreda, 28 novembar 2012 10:36
Miroslav Đukić
E, moj Đorđe, ovima šamari ne pomažu, jer nisu pijani, nego nadrogirani hEUroinom! Koma!
Preporuke:
38
2
34 sreda, 28 novembar 2012 11:05
Jasna Simonović
Baš lepo napisaste, gdine Djordje! Ako izuzmemo da nismo svi pijani, a i ne zaslužujemo svi šamar da se otreznimo,postoje i bolje metode za buđenje! Nažalost malo budnih ima među pravnicima
(i u svetu, a kod nas na lokalnim sudovima vlada pravni tornado,SOS!)...
Pa tako meni, koja nisam pravne struke, nije jasno šta je (na pravno vreme) urađeno (pravno i javno)u vezi "političke i logističke podrške" koju pominjete i u vezi "hrvatskih" dnevnika koje pominju...
Ne znam dokle će Srbija (koja kao sukcesor Jugoslavije postoji samo u krivici, a ne i u pravu) prekinuti da gazi sebe iz samoupravne obesti...(to se vidi na svakom koraku)
Kao svetličak nade vidim tužbe koje su žrtve podnele s one strane Atlantika...
ps U konkretnom slulčaju mislim da sužavanje "pravog" krivca na preko Atlantika nama (US) ide u prilog...Ako UK "utekne" iz EU, biće lakše da "nekrive" nacije plate ceh, misleći da su pobedile...tako se kroz istoriju žrtva i krivac na kraju uhvate za ruke da bi preživele...
Preporuke:
20
1
35 sreda, 28 novembar 2012 11:05
sgold56
Kao i uvek, odusevljavam se onim sto napise g. Djordje!
Ali, sta vredi, kada u Srbiji to ne uvazavaju oni koji su na vlasti. A mi smo kao narod sludjeni i umrtvljeni, to je problem.
Preporuke:
23
1
36 sreda, 28 novembar 2012 12:13
Poštovalac NSPM
Gospodine Vukadinoviću ovaj tekst mi je delovao kao da ste pročitali moj prethodni komentar na vaš tekst-hvala. Da sve je to tako kako vi kažete međutim morao bih da se složim sa nekim datim komentarima u pogledu činjenice da bi za ove naše gulanfere blago rečeno pravi podsticaj bila recimo činjenica da Šešelj sutra dolazi u Srbiju. Možete li da pretpostavite kakav bi to šok bio za našu nazovi državnu elitu. Mislim da bi tu bilo bežanije glavom bez obzira, i pored činjenice da ga Amerikanci drže na "daljincu" i biraju momenar kada će ga ubiti. E to bi se moglo zvati šamarom koji otrežnjuje, mada lično takve metode ne smatram popularnim ali su za Srbe jedino efikasne pa molim lepo nas kroz celu našu istoriju stalno batinom leče ubeđuju i disciplinuju. Verovatno taj naš naopak mentalitet o kome je govorio A. Rajs je posledica takvog tretmana. Da bi smo se izvukli iz ovog zla nama ne treba elita nama treba država koju vodi čovek neustrašiv, hrabar spreman na najteže žrtve, hladnokrvan i odmern
Preporuke:
26
2
37 sreda, 28 novembar 2012 12:17
Robespijer
Kao i uvek, g. Vukadinović, i ovog puta na visini zadatka - odmeren i precizan. Međutim, sem jednog nedovoljno autoritativnog citata patrijarha Irineja, o okretanju Rusiji, ne navodi se rešenje problema. Mislim da je veći problem to što je Srbija u nekoj vrsti mišije klopke, iz koje je teško izaći, jer nema mnogo opcija, nego sama haška presuda, koja je očekivana. Takođe, i problem Kosova je sličan. Uveren sam da bi i g. Vukadinović, izneo neko rešenje, samo kada bi ga imao, ali on ga ne iznosi, jer ga nema. Čak i SANU beži od rešenja problema, iako bi po logici stvari trebala da ga ima. Kao i mnogo puta u istoriji, Srbija je i sada sama. I šta preostaje srpskoj vlasti (napominjem, gadim se i DS i SNS), nego da se dovija kako zna i ume, te vodi politiku od danas do sutra. Strategijsko razmišljanje je moguće u mirnodopskim okolnostima, a mi smo u nekoj vrsti ''hladnog rata'', koji gubimo. Iscrpeli smo već sve opcije, nemamo saveznika, te smo primorani na ovakvo delovanje.
Preporuke:
20
25
38 sreda, 28 novembar 2012 13:25
M.
Nekima je trebalo opaliti šamarčinu 5. oktobra, jer su se ponašali kao da imaju 5 promila alkohola u krvi i zijali u nebesa čekajući Soroševe pare!
I pre toga - dok su vitlali s Vukom Draškovićem & štetočinskom bratijom i zabijali nož u već izmrcvarenu Otadžbinu!
Preporuke:
36
2
39 sreda, 28 novembar 2012 13:47
Manasko
Setimo se samo priznanja Kosovske nezavisnosti od strane Evropskih i nekih drugih (americkih) mocnih drzava. Kako je reagovala vlast Srbije? Povukla je nase ambasadore na konsultacije, par nedelja, a onda ih podjednako neprimeceno vratila u te zemlje, kao sto ih je diskretno i povukla.
To je toliko pogodilo zvanicnike tih zemalja da su se oni ozbiljno pocrveneli. A sada? Sada ce, verovatno da im poraste nos, a moguce i kojekakvi cirevi na kojekakva intimna mesta, duboko verujem u to.
Moram jos jednom da se ponovim u ovim komentarima sa jednim toliko fundamentalnim pitanjem, "Hoce li mi neko reci kakve koristi, benificije, boljitke i ko zna sta jos, sta ce dobiti prosecni gradjanin Srbije ulaskom nje same u EU?"
Preporuke:
20
1
40 sreda, 28 novembar 2012 13:49
Radovan
Zločinačka politika zapada je apsolvirana tema. Ono što nedostaje je ozbiljna alternativa. Takvom alternativom ne smatram ostrašćeno i idolopokloničko skandiranje Rusiji. Isuviše smo ekonomski zavisni od zapada da bi preko noći mogli da ih otkačimo i jednostavno se orjentišemo na istočna tržišta. Treba li da vas podsećam na mogućnost vojnih pritisaka. Ako nas Rusi i Kinezi budu štitili kao Siriju, Irak i Libiju pred nama je svetla budućnost. Takvom alternativom ne smatram ni najezdu Miloševićevaca na ovom sajtu i njihove paralele između sps-julovske politike 90tih sa Nemanjićima i slične gluposti. Perfidno se oduševljavaju sa svakim tekstom Vukadinovića i Antonića, namerno ignorišući njihov i danas, a još mnogo drastičnije 90tih, negativan stav prema Miloševićevoj politici. Fokusiraju se na pojedine rečenice, nastavljajući se pričama o izdajnicima i plaćenicima 5.oktobra, tobož zaboravljajući da su pisci tih rečenica mnogo bliži bili i ostali njihovoj politici nego S. M. boljševicima.
Preporuke:
9
24
41 sreda, 28 novembar 2012 13:51
Brane2
Prvostepeni sud je očigledno detaljno odradio svoj posao. A tek kad je postalo jasno da će biti osuđeni, ameri su morali direktnije da se umešaju - preko svojih i satelitskih sudija.

A čak i da svega toga nema - koji je krajnji efekat toga, posle svih para koje su bačene u to ?

Dvoje ljudi, puštenih iz zatvora posle toliko godina.

I ne slažem se, da to daje hrvatima autoritet da se predstavljaju kao žrtve ( a Srbiju kao agresora) mada to pokušavaju, ali samo za potrebe domaće politike.
Preporuke:
12
14
42 sreda, 28 novembar 2012 13:53
Radovan, nastavak
Zato skrećem pažnju onima koji nisu ovde po zadatku partije da je navijački pristup jalov i infantilan. Suviše je ostalo hladnjača i masovnih grobnica iza tih nemanjićkih vitezova da bi prihvatili politiku SM kao rešenje. Nisu ti vitezovi naterali nato na nekakav sporazum već su pobegli a da nijedan metak kopnenih trupa na njih nije opaljen. Onih 250000 Srba što je otišlo za njima su jako dobro procenili razmere njihove pobede. Danas taj isti sps je lider u evrointegracijama. Ili je možda potrebno da Mira ponovo preuzme kormilo, pa da procvetamo, kao nekada. Rusi sa druge strane od svih zemalja kroz koje prolazi Južni tok samo u Srbiji imaju većinski udeo u zajedničkom preduzeću. Nimalo emotivno složićemo se. Kinezi svoj razvoj vide u okviru postojećeg sistema, dakle bez suštinske konfrontacije sa zapadom. Dakle nije vreme za guslanje niti sablažnjavanje nad evidentnim zločinima zapada već za traženje rešenja koje će zaustaviti propadanje od 45. na ovamo.
Preporuke:
7
25
43 sreda, 28 novembar 2012 13:56
apis
Taman sam pomislio, da Đorđevom tekstu nema šta da se doda, kad ono... patrijarh. Vazda odmerini i umerini patrijarh je bio Njegova Svetost Patrijarh Pavle(kome je Gospod Bog dodelio slavu i na ovom i na onom svetu), a ovaj je možda nekima odmeren, a "nekima" nije. Slažem se ja, sa patrijahovom poslednjom izjavom o Hagu, Kosovu i Rusiji, i tu nema ništa sporno. Ali sa nama kojima se spočitava "patriotizam", nema kompromisa kada se sa Crkvenim poretkom (Sveti Kanoni) i opstanakom Srbije, balansira(snishodi). Ja bih ipak radije umesto površnosti i nestrpljivosti, upotrebio sintagmu "neumoljiva odlučnost" , ma kako to tendenciozno zvučalo. Urušavanje Crkvenog poretka, je počelo dolaskom patrijarha Irineja, i to znaju svi oni, koji barem redovno dolaze na Svetu Liturgiju. A onaj ko misli da je nekansko smenjivanje episkopa Artemija, sa blagoslovom vazda odmerenog i umerenog patrijarha Irineja, "kačenje mačku o rep" , reći ću,uz svo dužno poštovanje da je jednosmerno obavešten.
Preporuke:
20
6
44 sreda, 28 novembar 2012 14:15
zakeralo
1) gos'n Djordje, da bi nekog samar zaboleo taj neko mora da ima obraz, pod jedan.
2) pod dva, samo zabludelog Srbina bi ovo mozda trebalo da otrezni ; ali ja odavno mislim da su Srbi sve shvatili i razumeli - ali Srbi Srbijom ne vladaju,jos od odluka AVNOJ-a.
3) i na kraju, da ne bude da nije rekao niko nikad ; dok velicanje AVNOJ-a ne postane krivicno delo, nema nama napred... Dzabe samari, avnoj-evska cheda nemaju osecaj za filing antisrpskih samara...Njih boli samo kad neko dira njihove sume i gore..
Preporuke:
20
2
45 sreda, 28 novembar 2012 14:19
Narod koji ima ovakvu "elitu"...
U Srbiji je nedavno objavljena knjiga („Vikiliks–Tajne Beogradskih depeša“) koja je izazvala efekat aktivirane bombe–jer njen autor upravo analizira razgovore o demokratiji i otimanju Kosova–u čemu su glavni bili Amerikanci, uz punu saglasnost ljubomornih "čuvara evropskih vrednosti".

*Reportaža iz Beograda Jevgenija Baranova o Vikiliks beogradskim beleškama:

-Na više od sto stranica ove knjige, objavljene u Beogradu na jeftinomm papiru, napisana je neverovatna saga o političkoj izdaji i prevari. Glavni junaci ove knjige su–predstavnici najvišeg rukovodstva Srbije–zemlje čija je politika donedavno izgledala neobjašnjivom i nelogičnom. Ideja knjige „Vikiliks–Tajne Beogradskih depeša“ bila je jednostavna–izabrati iz ogromne količine poverljive američke diplomatske prepiske, objavljene na poznatom sajtu Vikiliks, sve što je u ovoj ili onoj meri vezano za Srbiju...
Preporuke:
16
0
46 sreda, 28 novembar 2012 14:21
Robespijer
Mene ovaj istorijski trenutak tako podseća na period vladavina Stefana Lazarevića i Đurđa Brankovića. I jedan i drugi su duboko tragične ličnosti, koje su pred turskom opasnošću, morale da balansiraju između Turske i Ugarske. I koji god potez da su povukli, pogrešili bi. I danas, kao i pre 600 godina, ocrtava se tragika srpske istorijske sudbine - kuda poći, kome se prikloniti, a sačuvati svoj identitet. Nemoguća misija. Zato smatram, da našim vladarima ne treba toliko zamerati poteze na spoljnom planu, jer je više puta tokom istorije pokazano, da mi i nismo gospodari dešavanja na tom polju. Mogu samo da zamislim svu tragiku 1459, 1812-13, 1878, 1912, 1991-95. Našim vladarima treba neprestano prigovarati na nespremnosti da se kaže ta istorijska istina, te nespremnosti da se menjamo na unutrašnjem planu, kroz reforme, od vrha do dna. Mi ne samo što plaćamo, kroz žrtve, svoj istorijski položaj, već plaćamo i zablude, kojih se nikako ne odričemo.
Preporuke:
19
8
47 sreda, 28 novembar 2012 14:24
Narod koji ima ovakvu "elitu"...
Očigledna razlika između onog što su srpski političari javno govorili i onog što se realno dešavalo podstakla je novinara N. Vrzića da bukvalno prekopa više od četvrt miliona dokumenata. Rezultat je prevazišao sva njegova očekivanja. N. Vrzić: Depeše koje sam objavio neoboriv su dokaz da je za finansijsku, diplomatsku i medijsku podršku dolaska na vlast u Srbiji tzv. prodemokratskih snaga, koju su svojevremeno pružili Amerikanci, naše rukovodstvo sada primorano da plaća potčinjavanjem volji SAD, izvršavanjem američkih zahteva i direktiva.
Baranov: Celokupna savremena srpska spoljna i unutrašnja politika mrtvim čvorom je povezana sa samo 3 veoma principijelna pitanja. To su–nezavisnost Kosova, članstvo u EU i pristupanje NATO. Sudeći na osnovu američkih depeša, baš te 3 pozicije su važne i Vašingtonu. Cilj je–primorati Srbe da se pomire sa gubitkom Kosova, koje im je oduzeto silom, u zamenu im ponuditi neostvarivi san o ulasku u EU i krišom uvući zemlju u NATO.
Preporuke:
19
1
48 sreda, 28 novembar 2012 14:29
Narod koji ima ovakvu "elitu"...
V. Koštunica je onaj na kojeg je svojevremeno bio pao izbor Zapada. Bilo je odlučeno da se ovom kompromisnom figurom zameni Milošević, koji je bio svrgnut tokom revolucije koju su finansirale SAD. Međutim, sudeći prema američkim depešama, blagi, skromni i politički neprekaljeni Koštunica–koji je prvo postao predsednik Jugoslavije, a nakon njenog konačnog kraha i premijer Srbije–nije opravdao poverenje koje mu je ukazao Zapad. V. Koštunica: Prelomni momenat za mene bili su predsednički izbori 2008. Upravo tada je postalo sasvim očigledno da je istovremeno nekoliko stranih ambasadora u Beogradu bilo do guše umešano u naše unutrašnje poslove. Akteri svih tih prljavih poslova ne samo da su prestali da se skrivaju, već su počeli i da se hvale svojim uspesima. Baranov: Izeđu predsednika i premijera Srbije došlo je do razgovora o prioritetnim pitanjima. „Premijer je odbio da nas upozna sa detaljima. Narednih dana očekujemo detalje od predsednika“
Preporuke:
20
0
49 sreda, 28 novembar 2012 14:31
selo
Pa ako čitav svet govori da nam nešto ne valja onda bi se stvarno trebali zamisliti šta je ?
Ali mi uporno nastavljamo dalje sa devizom " Ma svi nas mrze"
Preporuke:
2
26
50 sreda, 28 novembar 2012 14:33
Narod koji ima ovakvu "elitu" ...
Izeđu predsednika i premijera Srbije došlo je do razgovora o prioritetnim pitanjima. „Premijer je odbio da nas upozna sa detaljima. Narednih dana očekujemo detalje od predsednika“to je suština jedne od depeša koja je bila poslata u Vašington iz američke ambasade u Beogradu.
Možete li da zamislite–od predsednika države očekuju referisanje u ambasadi. Boris Tadić – ambiciozni političar, demokrata, čim je postao predsednik, pokazao se mnogo popustljivijim od svog kolege iz demokratskog pokreta. Po sva tri pomenuta pitanja. Bez obaziranja na Ustav Srbije. Vrzić: Naše vlasti stalno tvrde narodu da su privržene principu vojne neutralnosti zemlje koja je inače definisana zakonom. Dodaju da nemaju nameru da podstiču proces stupanja Srbije u NATO. Depeše, međutim, govore suprotno–u poverljivim razgovorima Predsednik se kune funkcionerima NATO u svoju vernost i uverava ih da je članstvo Srbije u NATO prioritet broj 1...
Preporuke:
22
1
51 sreda, 28 novembar 2012 14:35
rema
Hrvatska je morala "čista" da uđe u EU,a plus je članica NATO,plus je oslobađanje njihovih generala bio državni projekat,podrška SAD... Hrvati imaju saveznike a Srbije ih nema,to je glavna razlika. Naša politička elita je anacionalna,a kulturna elita jugoslevenska,antisrpska...
Preporuke:
25
1
52 sreda, 28 novembar 2012 14:45
Narod koji ima ovakvu "elitu"...
Baranov:
U tim istim poverljivim razgovorima Tadiću je još pre pet godina bilo jasno stavljano do znanja da će Srbija pre videti sopstvene uši nego EU sve dok ne prizna nezavisnost Kosova.
Iz depeša se vidi da predsednika brine samo da informacija o tome ne procuri u javnost, jer bi njeno objavljivanje moglo da upropasti njegovu predsedničku kampanju, koja je bila zasnovana–prema savetima tih istih Amerikanaca–na uveravanjima da je Tadić jedini koji može Srbiju uvesti u Evropu.
Dakle, u trenucima kad u Pokrajini, koja je ostavljena na milost i nemilost separatista, desetine hiljada njegovih sugrađana vode svakodnevnu borbu za preživljavanje, kad srpske diplomate biju bitku po čitavom svetu za svaku reč na beskonačnim pregovorima, kada Rusija zbog Kosova lomi koplja u Savetu Bezbednosti UN, predsednik Srbije u poverljivom razgovoru saopštava da neće biti smetnja naporima međunarodne zajednice u stabilizaciji regiona–makar ti napori uključivali i neku formu nezavisnosti Kosova.
Preporuke:
21
1
53 sreda, 28 novembar 2012 14:53
Narod koji ima ovakvu "elitu"...
MARKO JAKŠIĆ, potpredsednik Zajednice srpskih opština i naselja KiM: Ubeđivali su nas da je sav problem sa našim Kosovom vezan isključivo za Miloševića i da će sva pitanja automatski otpasti čim pobedi demokratija. Žao mi je što smo tada sami na vlast u Srbiji doveli one koji su zemlju pretvorili u koloniju kojom se upravlja iz ambasada–u prvom redu iz američke i britanske.
BARANOV: Aktivni učesnik svrgavanja Miloševića i jedan od lidera kosovskih Srba Jakšić donedavno je bio ne čelu Kliničkog centra u Kosovskoj Mitrovici. Ne tako davno smenjen je sa tog mesta, posle čega je sa velikim otkrio svoje prezime u jednoj od američkih depeša sa preporukom da ga „šutnu u za...cu“. BARANOV: Miroslav Lazanski se sa skepsom odnosio prema objavljenim depešama smatrajući ih jednom od političkih špekulacija sve dok nije pročitao jednu o sebi. Amerikanci su ga označili kao okorelog protivnika stupanja Srbije u NATO a Lazanski dodaje da je njegova biografija bespreko izneta...
Preporuke:
17
1
54 sreda, 28 novembar 2012 14:56
brm
"Ako vam neko kaže kako su „Knin i Vukovar u Hrvatskoj“, podsetite ga da je i Kosovo – pogotovo 1999 – u Srbiji."
nema boljeg argumenta da se opravda ponašanje Hrvatske države...vi ste pretpostavljam za ostanak Kosoav u Srbiji?
" A onome ko kaže da „na Kosovu većinski žive Albaci“, treba reći i da su do „Oluje“ u Kninu, Benkovcu i drugim mestima RSK većinski živeli Srbi. "
pa što ste onda istovremeno tražili ostanak Kosova a otcepljenje Krajine? ne može i jedno i drugo istovremeno, upozoravao je čak i Čanka.
Preporuke:
6
28
55 sreda, 28 novembar 2012 15:00
Narod koji ima ovakvu "elitu"...
Zato sada govori: ako su Amerikanci napisali istinu o njemu, teško da su lagali i o ostalima.

M. LAZANSKI, vojni komentator lista Politika: Konačno sam se uverio da su depeše istinite onda kada niko od pomenutih političara nije čak ni pokušao da opovrgne ono što je u njima rečeno. Red u kojem pripadnici naše elite svake godine na 4. jul čekaju na koktel u Američkoj ambasadi proteže se na kilometar. Danas si niko ukoliko se ne nalaziš na spisku pozvanih na tu proslavu.
BARANOV: Red za proslavu u Američkoj ambasadi u Beogradu. Po blagoslovu ambasadora Meri Vorlik, dolaze ministri, visoki činovi iz Generalštaba, poslanici, lideri opozicionih, pa i nacionalističkih partija. Opšta idila.

Depeše, na primer, govore da je ministar u Vladi Srbije Rasim Ljajić bio tužan što prilikom tadašnjeg svog svakonedeljnog refereisanja nije imao da saopšti ništa novo...
Preporuke:
23
1
56 sreda, 28 novembar 2012 15:03
David Novakovic@Robespijer
Resenje postoji, ali pitanje je koliko je narod spreman da se suoci sa istinom? Da li hoce da budu u nezavisnoj drzavi, makar skromno ziveli, kao Kuba (dajem samo primer, neuporedivo je stanje Srbije i Kube) ili su im draze bajke o neophodnosti i pravednosti ''slobodnog trzista'' i ostale neoliberalne gluposti?
Preporuke:
24
1
57 sreda, 28 novembar 2012 15:05
Narod koji ima ovakvu "elitu"...
BARANOV: Među brojnim fasciklama krivičnih predmeta kojima se bavi beogradski advokat Goran Petronijević, jedna je posvećena sadašnjem šefu vladine delegacije na pregovorima o Kosovu Borku Stefanoviću. Američka depeša gde se pominje ime ovog visokog srpskog diplomate u ovoj fascikli je materijalni dokaz izvršenog zločina.

GORAN PETRONIJEVIĆ, advokat: Mene su kosovski Srbi ovlastili da podnesem krivičnu prijavu protiv Borka Stefanovića pod optužbom za špijunažu i državnu izdaju. Depeša američke ambasade iz decembra 2007. godine govori da je gospodin Stefanović izneo detalje tajnog plana vlade Srbije koji je trebao da stupi na snagu u slučaju jednostranog proglašenja nezavisnosti Kosova.

BARANOV: Prema rečima ovog advokata, tužilaštvo je primilo predmet. Međutim, on će biti procesuiran samo u slučaju ako sadašnje državno rukovodstvo izgubi predstojeće izbore. Trenutno je ova fascikla jedini realni rezultat razotkrivanja tajni beogradskih depeša...
Preporuke:
18
1
58 sreda, 28 novembar 2012 15:08
dragon13
Procitah desetak komentara i postade mi muka
Preporuke:
0
27
59 sreda, 28 novembar 2012 15:11
Za Robespijera i „Narod koji ima...“
@ Robespijer
Prvo, između 1912 . i 1991. postoji 1941, a drugo,
„menjanje na unutrašnjem planu , kroz reforme, od vrha do dna“ podrazumeva da prestanemo da budemo ono što jesmo i da postanemo robovska masa bez pamćenja, istorije, tradicije, identiteta.

@Narod koji ima ovakvu "elitu"...
„Koštunica: Prelomni momenat za mene bili su predsednički izbori 2008. Upravo tada je postalo sasvim očigledno da je istovremeno nekoliko stranih ambasadora u Beogradu bilo do guše umešano u naše unutrašnje poslove.“

Strani ambasadori (zapadnih zemalja) su bili do guše umešani u naše unutrašnje poslove već 2000. godine jer su njihove zemlje finansirale puč 2000. godine. To je još onda bilo „sasvim očigledno“, samo što su neki izgleda verovali da zapadnjaci finansiraju demokratizaciju, a neki su shvatili da finansiraju kolonizaciju.
Preporuke:
18
3
60 sreda, 28 novembar 2012 15:12
Narod koji ima ovakvu "elitu"...
...
Baranov:
Mada je u to teško poverovati – u zemlji koja slovi kao otadžbina nenasilnih demokratskih revolucija ni do danas niko od visokih funkcionera koji se pominju u ovim depešama nije izgovorio ni jednu jedinu reč u svoju odbranu.
A što je još interesantnije – niko im o njima nije postavio ni jedno jedino pitanje!

(Baranov o Vikiliks beogradskim beleškama (VIDEO) 29 яnvarя 2012.; Na emisiji radili Jevgenij Baranov, Igor Kritskov i Goran Šimpraga)
...

PS:
Gde ja stadoh — ti ćeš poći!
Što ne mogoh — ti ćeš moći!
Kud ja nisam — ti ćeš doći!
Što ja počeh — ti produži!
Još smo dužni — ti oduži!


Jevropa ili smrt!
Preporuke:
15
0
61 sreda, 28 novembar 2012 15:15
Ružičasti panter@selo
"Pa ako čitav svet govori da nam nešto ne valja onda bi se stvarno trebali zamisliti šta je ?
Ali mi uporno nastavljamo dalje sa devizom 'Ma svi nas mrze'".

Iz kog ste sela - ako nije tajna?
Preporuke:
20
4
62 sreda, 28 novembar 2012 15:21
ni dva šamara ne pomažu
Oštro zameram g.Vukadinoviću na širenju nepotrebnog optimizma u vezi sa nacionalnom svešću i otrežnjenjem! Nema toga, ova generacija je nedostojna osvešćivanja, kakve je samo izrode birala!
Preporuke:
15
4
63 sreda, 28 novembar 2012 15:21
Meronov NATO sud
Međunarodno pravo je dobilo nov termin za politički pristrasno suđenje protiv jednog nezavisnog naroda i zemlje:
"Meronov sud"
Preporuke:
16
0
64 sreda, 28 novembar 2012 15:24
s.bosna
Gospodine Vukadinoviću,
kako ?? Istina, pravda, pravo !!! Pa Nije ISTINA samo ono što vi vidite kao niti pravda i pravo. Nije !!! istina je = ono što odgovara stvarnosti, što je s njom u skladu, ono što prikazuje neki događaj i sl. onako kako odgovara činjenicama ili iskustvu.
Kada već spominješ SAMO Oluju , ona je se dogodilo u Kolovozu 95 god. Halo !!! !!!! 1995 god. A Istina je da ste napravili toliko zločina nad Hrvatima samo u tom razdoblju nemjerljivo više nego što se dogodilo u Oluji.
nemjerljivo !!
Počevši od Vukovara gdje ste svo svoje DIVLJAŠTVO pokazali pa preko Škabrinje i ostali mjesta diljem te tv samoproglašene RSK. Kažeš bili ste većina u toj RSK, a ne kažeš KAKO ste i KADA postali većina. To ne kažeš !!!!A zna se točno kada ste doseljavali na ta područja u kojem vremenski povijesnim razdobljima i zbog koji povijesnih događnja. Zna se !! Zna se i kako ste samo u zadnji 70 god postajali većina to je NASILJEM i ZLOM .
Preporuke:
3
42
65 sreda, 28 novembar 2012 15:29
Mrks
@bezimenoj:
Tandem V&V niko ne moze osvestiti!
Cuh negde da se Vukcevic sprema da obori hasku presudu(?!!), taj covek, zaista nema stida u sebi, onaj drugi se, bar za sada, ne oglasava.
Preporuke:
12
4
66 sreda, 28 novembar 2012 15:33
Mile
Ovi što gledaju u Rusiji 'brata' ne vide da je ruski interes isti kao i američki. Obe zemlje Srbiju koriste za svoje geopolitičko nadmetanje. Rusija je tu veoma pragmatična ali i lukava. Tobože podstiče patriotizam a ustvari brine samo kako da dodje na Balkan. Da nije tako ne bi Srbiji dali kredit sa kamatama istim ko i MMF, ne bi trovali narod u Brodu sa zastarjelom tenologijom zbog koje se u Slavonskom Brodu narod buni ali u samom Brodu se niko ne usudi protiviti 'braci'. I ne bi uzeli NIS za baksis. Na kraju ne bi sa Srbijom dogovorili ispruku gasa 40% skuplje nego sto daju Njemackoj.

Hrvatska i Italija su katolicke pa su cesto ratovale, kakva braca bre. Niti su Hrvati Talijani i Spanci braca. Ovo o bratskoj Rusiji i Srbiji su srednjevjekovni mitovi.
Preporuke:
6
30
67 sreda, 28 novembar 2012 15:37
Robespijer
@ David Novakovic

Slažem se, Davide, no, veliko je pitanje koliko možemo zaista biti nezavisni. Uvek mi je na umu rečenica predsednika Miloševića, da se neke greške neće nikada ispraviti. Mnogi procesi ovde su toliko uzeli maha, da se praktično ne mogu zaustaviti. Prelazak na plansku privredu i samoupravljanje, bilo bi idealno, no, pitam se koliko je moguće, u svetlu nepostojanja socijalističkog lagera zemalja u svetu i Evropi, kao nekada. Možda bi ''država blagostanja'', bila moguća, kao neko prelazno rešenje. Kuba je sticajem istorijskih okolnosti, ostala zamrznuta u svom razvoju, čak je bila na dnu lestvice socijalističkih zemalja. Nasuprot Kubi, mi smo ipak otišli značajno dalje u razvoju, te smo povezani mnogim vezama sa svetom. Ta povezanost sve više nije na civilizacijskoj osnovi, nakon ekon. devastacije zemlje nakon 2000. godine. Nama je potrebna nekakva saradnja, i to da bi smo preživeli. Sad, u svemu tome treba naći srednji put. U tome je i tragika, što ne znamo koji je to put.
Preporuke:
7
7
68 sreda, 28 novembar 2012 15:43
"U pamet se Srbi!"
Ovo je nekad neko izgovorio,nazalost ne znam ni ko ni kad a nosi poruku-dozovite se pameti Srbi.Tuzno je gledati Srbe danas a najtuznije biti Srbin onakav, kakvim nas zele:bez dostojanstva,casti,
patriotizma i samopostovavanja.Izgubili smo i samopouzdanje pa Srbija lici na brod koga oluja na sred pucine vrti u krug,jer su mu i busola i svi drugi aparati u kvaru.Dokle ce oluja trajati i dal' ce brod izdrzati i ne potunuti Bog jedini zna.
Nama ostaje da se nadamo i molimo Boga za spas ako ovakvi apaticni i deprimirani kakvi smo
uopste zasluzujemo njegovu milost.Zato VOSTANI
SERBIJE,probudi se iz te ucmalosti i pocni da radis u korist makar svojih potomaka da te ne bi proklinjali zbog unistene buducnosti.Svi drugi
rade za sebe samo mi radimo u korist svoje stete.
Profesor Vukadinovic sjajan kao i uvek,hvala mu na
iskrenosti jer nam je previse ovih lazi koje nam politicari serviraju.Meni se cini da i ova kao i prosla vlast zna sta nam se sprema ali da to
iz nekih razloga kriju.
Preporuke:
10
2
69 sreda, 28 novembar 2012 16:07
doslednost
sreda, 28 novembar 2012 13:15 zakeralo

... dok velicanje AVNOJ-a ne postane krivicno delo, ...


Što se mene tiče, i - pisanje srpskog latinicom.
Preporuke:
22
5
70 sreda, 28 novembar 2012 16:30
A.Č.
E, sad. Pošteno govoreći, ne bi haška pravda bila mnogo pravednija čak ni da su ih osudili na neke manje vremenske kazne. A onda oslobodili zato što su veći deo već odležali. Sa stanovišta Gotovine i Markača efekat bi bio isti, a skandal ipak bio manje očigledan i „obraz“ tribunala makar prividno bio sačuvan.

Đorđe prijatelju.Nisu samo u pitanju amerikanci iako se u potpunosti slažem sa tvojom opservacijom o zaštiti američkih interesa , ali ja bih se na to nadovezao i na zaštitu hrvatskih interesa u smislu da je donesena presuda da je na djelu bio udruženi zločinački poduhvat tadašnje hrvatske vlasti (države) Da je presuda o udruženom zločinačkom poduhvatu opstala Srbi koji su preživjeli egzodus i familija poginulih bi imali pravo pred sudovima zahtjevati obeštećenje od Hrvatske.Ovako ispade da nemaju pravo ni na naknadu štete, jer eto po mišljenju haških sudija nije bilo udruženog zločinačkog poduhvata a pokolj nad Srbima im dođe kao legitiman i zakonit cilj.
Preporuke:
18
2
71 sreda, 28 novembar 2012 16:58
boban
Ma ne mogu oni toliko da nas udaraju i ponizavaju ,koliko mi mozemo da trpimo.To je vec provereno u SFRJ.
Pa Srbi su se za vreme Tita odrekli Srpstva i slave.Bilo je sramota slaviti slavu,kada sam bio dete.Brat clan KPJ nije isao bratu na slavu(velika uvreda).Moji drugovi iz kraja(centar Beograda) su popove vredjali,zvali ih baksuzima(imali smo crkvu u ulici).
Preporuke:
20
4
72 sreda, 28 novembar 2012 17:08
@Robespijer @ David Novaković
Pozovi MMF (i EU) radi samoubistva a prethodno ipak pročitaj teoretičare ekonomske samodovoljnosti i ne-rasta (degrowth). Možda se predomisliš. U svakom slučaju nešto ćeš naučiti.
Preporuke:
6
3
73 sreda, 28 novembar 2012 17:45
Peter RV
Srbija je opjanjena petog Oktobra 2000 i otad joj neprestalno pucaju samarcine. Niko da trazi odgovornost onima koji su je opjanili.
Preporuke:
15
3
74 sreda, 28 novembar 2012 18:44
Ljuba
Gospodine Vukadinoviću pozdrav Vama i svim čitaocima NSPMa. Od Vas se očekuje nešto malo više. Neka analiza. Projekcija budućnosti... Predlog!!!!
Preporuke:
12
4
75 sreda, 28 novembar 2012 18:53
boro
gospodo iz nspm danas sa procitao na onim zlikovackim e novinama nekakvi odgovor onoga zlikovca zenama sa kim svacim ih je nazvao kurvama prostitukama ja vise nemogu ovo da izdrzim...
Preporuke:
4
1
76 sreda, 28 novembar 2012 19:29
kučina je konoplja
Najveća srpska zabluda je da Srbi imaju budućnost! U prošlosti smo se još nekako i snalazili, u sadašnjosti se snalazimo ko pile u kučini, u budućnosti će ostati samo kučina!
Preporuke:
5
8
77 sreda, 28 novembar 2012 19:48
Istoricar
Evo ja cu da objasnim nejasnoce u vezi evropskog puta srpske drzave. U Hrvatskoj je bio rat i u tom ratu Srbi su izgubili. Znamo kroz istoriju sta su sve Srbi dobijali kad su pobedjivali u ratovima a sada znamo kako je kad se rat izgubi. Naravno Srbi u Hrvatskoj su imali saveznike Rusiju, Kinu i Republiku Srbiju. Hrvati su imali bolje saveznike Amerikance i Nemce i zato su pobedili. U ratu se gubi, teritorija, dostojanstvo, pravda a ponekad i novac. Kad je Srbija dobijala ratove i terotorije to je bilo lepo a sada svi smo iznenadjeni zbog odluke Haskog suda. I malo dete je moglo sve to da predvidi. Srbija tezi EU jer nema poverenja u Rusiju. Istorija je to dokazala i potvrdila. Sve je kristalno jasno samo ne znam kako ljudi to ne razumeju...
Preporuke:
6
25
78 sreda, 28 novembar 2012 22:07
alkar@đorđe
šamar se daje pijenom da bi "doša sebi"!da bi srbi velikosrbi dosli sebi malo in je šamar od slovenije,91.,pa od hrvatske 95.,pa od bosne(aj je malo laksi)95.,pa od kosovara 99.,pa od natoa 99., pa od haga 2012.sutra ćete opet još jedan ako oslobode haradinaja.jel vi gopsn đorđr vidite di ste vi i taki svopjin mitologiziranin-desteračkoguslarskin velikosrbijasenjen dotrali srbe?
Preporuke:
2
26
79 sreda, 28 novembar 2012 22:23
Arsenije Stanković
Kao pijanom šamar 1.
Teško je ne reći da kolumna ne izražava mišljenje i emocije većine srpskog naroda i ostalog demokratskog sveta. Ono što meni nedostaje, ne samo u ovom tekstu, jeste sprega sa prošlošću, davnom ili skorašnjom, tako da se nameće "fluens" dnevno političkog komentara što svakako nije zadatak cenjenog časopisa. Dakle, aktuelna dešavanja, kao posledice odavno determinisane međunarodne politike zapadnih zemalja prema Srbiji, nisu novost i ne predstavljaju iznenađenje za ozbiljne političke analitičare. Uvek se treba vratiti na početnu premisu: Cilj razbijanja SFRJ je bio činjenje prvog koraka ka razbijanju stvarnog političkog, ekonomskog i ljudskog lidera u regionu, Republike Srbije i srpskog naroda. Taj cilj je dobrim delom ostvaren i u tome su mu svesno ili nesvesno pomagale političke elite svojim činjenjem ili nečinjenjem. Političari koji su nastojali da očuvaju teritorijalni i nacionalni integritet srpskog naroda bili su oštro napadani kao legalisti, spori, protiv evropeizacije Srbije...
Preporuke:
6
2
80 sreda, 28 novembar 2012 22:44
Arsenije Stanković
Kao pijanom šamar 2.
...itd.Stvari su potpuno jasne i treba ih nazvati pravim imenom. Zapadu odgovara da pod okriljem političke floskule o "demokratiji zapadnoevropskog puta"-koji je vrlo različit u mnogim zemljama zapada-u Srbiji stvori neokvislinšku poziciju i opoziciju, čime bi ostvarenje vlastitih neokolonijalističkih ciljeva bilo postignuto iznutra, kroz formu autohtonog opredeljenja samog srpskog naroda. Zastrašujuća je činjenica koliko im idemo na ruku. Pokušavam da nađem korene tolike političke neukosti i stalno se vraćam na početnu tezu: Mi,čini se kao da nemamo "narodne" političare.Mnogima je materijalna korist ishodište i kraj smislene političke akcije, pred kojima su nacionalni i teritorijalni identitet,jezik, vera, kultura i običaji, neprijatne prepreke ka ostvarenju cilja!A one političare,koji bi da očuvaju srpsko nacionalno biće,sistematski uništavamo.I mogao bih u nedogled da nabrajam šta naši "političari" jesu ili nisu učinili. I kukati kako nas mrze i sude nam nepošteno.
Preporuke:
6
1
81 sreda, 28 novembar 2012 23:03
Arsenije Stanković
Kao pijanom šamar 3.
A šta nam valja činiti? Treba nam dosledna međunarodna politika, bez naših specijaliteta iz prošlosti. Dakle,srpski političari treba da idu u savezništvo sa istorijski prijateljskim narodima, Rusijom i Kinom, oprezno sa nekim zemljama nesvrstanog sveta jer taj pokret nije zamro i sa bratskim narodom u Republici srpskoj, Crnoj Gori i Makedoniji. Treba stvoriti vojno savezništvo sa Rusijom u meri koja garantuje očuvanje teritorijalnog integriteta Srbije. Težište privrede prebaciti na one grane koje daju brze rezultate i obezbeđuju stabilne uslove za dugoročni razvoj privrednih grana za koje u Srbiji postoje uslovi pod uslovima savremene tržišne ekonomije.U skladu sa dugoročnom strategijom preorijentisati organizacijsku strukturu Vojske srbije i druge odbrambene potencijale zemlje.Političare očistiti od mafijaša u politici. Na pijedestal leme postaviti kategorije ustavnosti i zakonitosti i ljudskih prava.
S poštovanjem,
Preporuke:
4
1
82 sreda, 28 novembar 2012 23:06
zakeralo
@doslednost
pa i to je posledica ovakvih vlasti koje nisu pomogle život sopstvenog pisma, pa mi ni OS ni ANDROID nemaju ćirilicu.
Nadam se da je sad bolje i da se (sad da se izuzme latinica) slažete sa onim što sam rekao :)

@tema
Kao što sam i rekao, iz komentara se vidi - veliki broj ljudi razume sve, znači, problem je u neprijateljskim elitama u "krugu dvojke", dakle u pravu sam.
Preporuke:
2
2
83 sreda, 28 novembar 2012 23:44
Rin o-o to
Mnogo defetizma u Srba a sigurno su „oni“ to i hteli. Previše „pravde“ za hrvatskošiptarsku, direktno usmerenu, antisrpsku stranu može da bude kao i gutanje „previše hrane“. Nije svaki „organizam“ za to. Nekad se umiralo samo od gladi. Danas se umire i od previše „hrane“. Paradoksalno zvuči, ali previše nepravde za Srbe ili „glad za pravdom“ može da bude u konačnom „zdravije“ nego što to na prvi pogled izgleda. Previše „pravde“ za zlikovce nije lek nego je otrov. „Zatrovani“ i euforični su odličan medijum za ozbiljnu manipulaciju i gubitak tla pod nogama. Kad budu dobili „po nosu“, „šamar“ će izgledati kao milovanje. Divim se narodu srpskom, kome pripadam, posle svih žrtava koje je dao i zbog onog što izdržava danas od ujedinjenih zlikovaca. Glavu gore Srbi!
Preporuke:
10
2
84 četvrtak, 29 novembar 2012 00:09
Istoricar
@Arsenije Stanković
Pa stani na stranu Rusije i Kine i procices kao Milosevic, Gadafi a uskoro i Sadat. Prati dobro zbivanja u Siriji. Pa mi smo uvek bili uz Rusiju i oni su uvek na nasoj strani ali mi uvek gubimo. Zasto ? Zbog unutrasnjih neprijatelja i stranih placenika! Koja pacenicka logika. Svaki dan Rusi izjavljuju kako su na nasoj strani jer mi smo njima jedini saveznik u Evropi. Gubitak tog saveznistva menja geopolitiku regiona i zbog toga oni nastavljaju da pricaju svoje price. Rusi i Kenezi 30 godina tehnoloski zaostaju iza zapada, a vojno Rusija zaosteje bar 20 godina. Da nije tako Amerikanci ne bi pravili raketne stitove blizu njihove granice. Ne bi pobedjivali Srbiju, Libiju i Siriju za samo tri meseca (uz Rusku zastitu). Takodje ne bi imali svoje baze svuda oko ruske granice. Trazis spas od propale drzave koja je zbog sistema (komunistickog)zrtvovala 40 miliona svojih ljudi. Ja licno nisam mazohista i mislim da je glupo da se Srbija, ponovo, zrtvuje za nesposobne Ruse.
Preporuke:
4
11
85 četvrtak, 29 novembar 2012 00:44
Rin o-o to
@Istoricar
Šta je poenta vašeg poslednjeg komentara? Antisrpska ili antiruska i antikineska propaganda? Ili je nešto ličnim motivisano u pitanju?
Preporuke:
8
1
86 četvrtak, 29 novembar 2012 00:58
David Novakovic@Robespijer 1
Sobzirom da je stanje u ovoj zemlji kriticno, a Srbija je postala trulez, ljudi sebicni i bezosecajni, jedino resenje je apsolutni ''restart'' sistema, sok terapija. Nikakvi truli kompromisi nece resiti sadasnje protivrecnosti. Grcka je dokaz da se itekako moze uzdrmati imperija, a borba grckog naroda je daleko od zavrsene.

Slazem se sa Vama, mozda je takvo resenje utopija, ali bar ja necu da biram izmedju dva zla, a bilo kakva nada da se ovaj sistem moze oporaviti, a verujem da Vi nemate takvih iluzija, je jos veca utopija nego povratak socijalizma. Projetak kapitalizma sa ljudskim licem je propao.

Kuba, iako nije bila Jugoslavija, se dramaticno oporavila posle teskih 90-ih, a uzeo sam je kao primer, jer je ona dokaz da se u socijalizmu, bez silnih brendova, ''crnih petaka'' i besmislenih kupovina, mogu ostvariti oni osnovni i najplemenitiji ciljevi drustva kao sto su univerzalno i kvalitetno zdravstvo, skolovanje i nestanak nepismenosti, iskorenjivanje gladi medju decom itd.
Preporuke:
7
2
87 četvrtak, 29 novembar 2012 00:58
David Novakovic@Robespijer 2
Sa druge strane imate primer jedne kapitalisticke sile koja poakzuje kako su interesi radnika tj. obicnog naroda i burzoazije suprostavljeni. Pre neki dan je Bob Keri ili neki drugi kandidat za predsednika SAD-a 2000-te (komentatori koji prate RT neka me isprave) dao izjavu za Russia Today, i covek pomenu da svake nedelje umre 800 ljudi u Americi zato sto nemaju novca za lecenje. U jednoj, tehnoloski naprednoj i bogatoj superili kakva je Amerika! Bar oni nisu u oskudici sa bolnickim krevetima, aparatima, lekovima i drugim medicinskim potrebstinama.

Srbiji fali jedna istinska levica, stvorena na ovom talasu oporavka levice od pada komunizma koja ce artikulisati nezadovoljnu i obespravljenu radnicku klasu. Za takvu ideju se vredi boriti.
Preporuke:
5
3
88 četvrtak, 29 novembar 2012 01:00
Istoricar
Pa kako nisi razumeo, ja sam protiv propalica, gubitnika, mazohista.... Znas, da ne bude ono - s kim si takav si...
Preporuke:
1
8
89 četvrtak, 29 novembar 2012 01:23
Rin o-o to
@Istoricar
Znači, ipak je ličnim motivisano a spoljna referenca vas uzima pod svoje. Bežanje ("...da ne bude ono - s kim si takav si...")? Imate vi kapacitet za više i kreativnije samo ste malo posustali. Glavu gore Srbine!
Preporuke:
6
1
90 četvrtak, 29 novembar 2012 01:30
Robespijer
@ David Novakovic

Razumem Vašu poentu, Davide, apsolutno sam na Vašoj strani. Ja samo imam nedoumice, kako to izvesti. Nešto slično onoj u SSSR 20-ih godina 20. veka - permanentna revolucija (Trocki) ili socijalizam u jednoj zemlji (Staljin). Ja se bojim da nemamo pretpostavke ni za jedno ni za drugo. Najpre, nemamo neku jaku zemlju, poput Rusije, koja bi zaštitila tekovine revolucije - današnja Rusija je klerotajkunska, ojađena u neviđenoj pljački društvene i državne imovine, pod pokroviteljstvom vlasti. Zatim, u samoj Srbiji nemate političku snagu koja bi iznela revoluciju. Takođe, problem su i nedostatak svesti i dovoljne kritične mase. Politički prostor u Srbiji, zauzela je desnica, krajnje konzervativna, dok su snage levice u zapećku. Bojim se da Grčka, Srbija, i druge zemlje, koje žele promene, svoje probleme će rešiti samo u sklopu nekih većih svetskih pomeranja. Pojedinačno, veoma teško. Zajednički neprijatelj i međusobna povezanost ekonomija, ne dozvoljavaju da se to reši parcijalno.
Preporuke:
2
4
91 četvrtak, 29 novembar 2012 01:49
Robespijer
@ David Novakovic

U vašoj zadnjoj rečenici je, možda, ključ rešenja, te se svakako slažem da se za takve ideje treba boriti. Neophodan je stalan, uporan rad, na jačanju svesti obespravljenih slojeva. No, za to je potrebno vreme, jer je propaganda desnice i njena štetočinska politika, uzela svoj danak. Vidite, da za ovih 12 godina desničarske vlasti, nije se zbio ni jedan ozbiljan socijalni protest, što je tužno i jadno. A revolucije koje se izvode stihijski, a ne planski, izazivaju više štete, nego koristi. Dva su glavna neprijatelja promena: tajkuni i crkva. Raskrinkavanjem njihovih uloga, te propagiranjem ideja istinske levice, možemo steći preduslove za promene. Za to su potrebni novi ljudi, kadrovi (koji kako kaže Staljin rešavaju sve) čistih biografija i besprekornog znanja, moralno čvrsti i ispravni.
Preporuke:
2
4
92 četvrtak, 29 novembar 2012 02:14
!!!
E moj Vukadinoviću, šamara bilo u zadnjih 20 godina dovoljno, ako ne i duže, a naši nikako da se probude.
Preporuke:
4
0
93 četvrtak, 29 novembar 2012 09:23
brm
"Srbiji fali jedna istinska levica,"Srbija u svojoj istoriji nije nikad imala ozbiljnu stranku desnice.. a izređala je sve varijante levičarenja od Pašićevog ruskog narodnnjaštva koje je uništilo jigoslovenski projekt, zadrugarstva budućih četnika, socijaldemokratije moderne Markovića, boljševiika pa jovo nanovo sa Slobodanom Pašićem, do Đinđićevih članova socijalističke internacioanale...imali smo i trockističke disidente 68.ali nikad ništa zdravorazumski.. kao na počecima Srbije.
Preporuke:
5
2
94 četvrtak, 29 novembar 2012 09:27
brm
"za ovih 12 godina desničarske vlasti"
SPS? DS? LDP desnica? G17 ima profil? DSS čiji je idoelog bi o apologer samoupravljanja i nestanačke demokratije, a voša kegaslista sa komunističkim sistemom koji je prekinuo tranziciju (mirnu liberalnu revoluciju) pre početka?
ajte molim vas. Vi levičari potičete iz Sparte.. ne možeš ljudima otvoreno komunistički reći da će biti roblje Spartanaca, moraš da im lažeš i mažeš..
Preporuke:
0
3
95 četvrtak, 29 novembar 2012 09:39
Arsenije Stanković
Odgovor istoričaru 1.
Emocije su jedno a politička realnost drugo. Vaši argumenti nisu u skladu sa savremenim istorijskim činjenicama. Prvo Rusija nije zemlja iz Miloševićevog vremena, drugo Kina je zvanično druga svetska ekonomija a nezvanično i prva. Loše smo prošli jer je Milošević hteo da uvuče Rusiju i Kinu u nešto što niko normalan ne bi učinio. Dobro bi bilo da smo zemlja od 100 miliona stanovnika, da imamo interkontinentalne rakete i atomske bombe, ali nemamo.Mali smo i naša politička sudbina je takva kakva je.Da li ste se ikada zapitali koliko ste mrava zgazili dok ste roštiljali u prirodi? A sada nešto o Rusiji i Kini. Rusija i Kina su nas upozoravali da ne idemo u sukob sa NATO-om i da ne postoji način da nas vojno podrže. Što su mogli, učinili su u SB UN. Naše bandoglavo, prepotentno i autistično rukovodstvo nije imalo sluha za rešenje raspada SFRJ. Ja to odlično znam. Bio sam vojni izaslanik SRJ u Kini za vreme rata. Sva nastojanja Rusije i Kine da ubede Miloševića da izbegne
Preporuke:
4
2
96 četvrtak, 29 novembar 2012 09:56
Arsenije Stanković
Odgovor istoričaru 2.
...da ne srlja u rat ostala su bez pravog političkog odgovora. Razlog je veoma prost. Primitivna, čaršijska, sitnosopstvenička politika kratkovidog balkanskog autarha nije mogla ništa pametno da osmisli. Uzalud smo Dragan Vukšić iz Bona i ja upozoravali, slali obaveštajne informacije, nije pomoglo. Našim šefovima bilo je važno da lakiraju i lažu kako eto samo što nije 800 miliona kineza krenulo da brani SRJ.Užasna propaganda koja je pretila da pokvari političke odnose sa jedine dve prijateljske zemlje u tom momentu.Dakle, golgotu koju je doživeo srpski narod isprovocirala je nesposobna klika Miloševićevog režima i to je nemoguće osporiti.Zapad ima istorijski san o prodoru na istok.Rusija i Kina su nam bili i ostali prijatelji.Sa Rusijom treba da gradimo zajedničke vojne i ekonomske potencijale a sa Kinom ekonomske.Rusiju, Kinu i Srbiju povezuju mnoge istorijske i slobodarske činjenice. Mi veće prijatelje u ovom momentu nemamo!Kada bismo bili mudri da to cenimo!
Preporuke:
6
2
97 četvrtak, 29 novembar 2012 10:16
@Robespijer, D.Novaković, brm
Jedan detalj: podela na levicu i desnicu je potpuno prevaziđena.
Preporuke:
6
1
98 četvrtak, 29 novembar 2012 11:49
očekivano
Samo da napomenem - oslobodilo i Haradinaja. Dakle, i konačno u Hagu niko nije osuđen zbog zločina protiv Srba.
Preporuke:
4
0
99 četvrtak, 29 novembar 2012 11:59
Tanja
Građani su odavno osvešćeni! Tu nema ništa nejasno.
Političke elite koje odlučuju za koga rade, za građane ili za EU i SAD,to je drugo pitanje ?!
Preporuke:
4
0
100 četvrtak, 29 novembar 2012 13:06
@Tanja
Tačno. Svi su osvešćeni. Građanima je sve jasno a i političkoj kvazi eliti je sve jasno. Jedino nije jasno kako da izađemo iz tog brloga.
Preporuke:
3
0
101 četvrtak, 29 novembar 2012 17:40
Jovandeka Babić
Dragi prijatelji, na žalost ne može da se primeni "kao pijanom šamar", jer nije u nas reč o pijanstvu nego o nekom patološkom i mordbidnom stanju duha koje treba da objasni psihijatrijska nauka.
Preporuke:
5
0
102 četvrtak, 29 novembar 2012 18:02
Istoricar
@Arsenije Stanković
Ono sto si napisao je dosta realno i ja tu nemam sta da dodam. Takodje, slazem se sa tobom da je dobro odrzavati prijateljstvo sa Rusijom i Kinom. Od toga Srbija sigurno ima koristi. Medjutim, ne mislim da je dobro da se Srbija odrice evropskog puta jer Srbija je u Evropi. Srbija takodje ima prijatelje u Evropi kao sto je Grcka, Ceska i Slovacka. Za razliku od mnogih, ja se dobro secam kako je Grcka u zapadnim zemljama branila interese Srbije. Protiv sam samo ideje da se Srbija odrekne Evrope i pridruzi nekakvom ruskom savezom. To je, po meni nelogicno, nemoguce a bilo bi i katastrofalno.
@brm
Ideja o kreiranju istinske levice u Srbiji je dobra ideja. Ne samo zato sto u Srbiji imamo desnicarske partije vec i zato sto su ti pokreti dosta solidarniji. Za Srbiju to bi znacilo uspostavljanju prijateljstva sa mnogim modernim evropskim partijama.
Preporuke:
4
2
103 četvrtak, 29 novembar 2012 21:19
Turas
Danas na RTS u "oko"emisiji Drecun "opravdavao" politiku pritiska na ovu vladu da ispuni dogovore uspostavljene od prethodne vlade.Navodno,Srbija mora da nastavi kontinuitet politike u suprotnom nema para MMFa i bla bla.Elem,imamo garnituru ljudi(ako tako mogu da ih nazovem)koji svoje viđenje,prestavljaju narodu kao jedino moguće. Recimo Brisel,Hag i EU uporno ih pljuju,a oni nam predstavljaju da to pada kiša.Gospodo državni službenici,dajte ostavke ako se nešto kosi sa ljudskim dostojanstvom.Vi niste C E L A Srbija,vi ste u SLUŽBI naroda.Dali u ovoj zemlji,neko od ovih ima srama i obraza? Gospodine Vukadinoviću,ovima ne pomažu šamari.Nekima koferče,nekima specijalni sud.Kada bi postojao sud naroda, ova"elita"pravila bi društvo Ulemeku koji po meni nije kriv.
Preporuke:
8
0
104 petak, 30 novembar 2012 09:24
brm
Istoricar
nemam ja ništa protiv prave levice, "dapače" nacija je invalidna bez levice kao i bez desnice.. levica i desnica su samo podela rada i tema - desnica je bolja u jednim , levica u drugim
slažem se da mi nemamo obe ruke, ali desnu nemamo još od Obrenovića i naprednjaka onih a levicu tek od Brozovih unutar partijskih pogroma u Kraljevini
Preporuke:
1
1
105 petak, 30 novembar 2012 09:25
brm
"podela na levicu i desnicu je potpuno prevaziđena."
AHA
"ubediti ljude da ne postoji,najveći je uspeh đavola"
Preporuke:
1
2
106 petak, 30 novembar 2012 09:29
brm
"Opća skupština UN-a je kasno u četvrtak izglasala status Palestine kao promatračke države nečlanice UN-a,

Od 193 zemalja članica UN-a, za priznanje je glasalo njih 138, protiv je bilo devet, a suzdržana je bila 41 članica - među njima i Hrvatska"

KAD SMO VEĆ NA TEMI KOLONIJALIZMA -- zna li neko kako je glasala Srbija i da li naša skupština uopšte raspravlja o ovakvim pitanjima?
Preporuke:
4
0
107 subota, 01 decembar 2012 00:37
Turas
"istoričar"Zašto bi Srbija trebala-morala da se odriče saradnje sa EU, u slučaju da je ušla u savez sa Rusijom i u druge saveze,recimo BRIKa?Vi razmišljate kao i naši pojedini vlastodržci.Lažu nas da ih ucenjuju(pritiska je uvek bilo)jer ne žele da se odreknu šićarenja." Srbiju danas"brm",ne spašava ni levo ni desno,vi ste u pravu.Srbiji treba vlada nacionalnog spasa.Samo ne znam ko bi je sačinjavao.
Preporuke:
3
0
108 subota, 01 decembar 2012 00:53
brm
"Srbiji treba vlada nacionalnog spasa.Samo ne znam ko bi je sačinjavao."
pa recimo oni koji nisu za svađu i ne mrze druge Srbe
Preporuke:
0
1
109 subota, 01 decembar 2012 17:46
s.p.Lajković
Djordje,nismo mi pijani, nego smo budale a budale nikad nisu postajale pametnije !
Preporuke:
2
0
110 subota, 01 decembar 2012 18:06
@ Kiza
Bravo Kizo! U najkraćoj rečenici sve je rečeno! O čemu mi to ovde govorimo!?
Preporuke:
0
0
111 subota, 01 decembar 2012 19:23
Turas
"brm"Među srbima nema analogije.Ili jesmo ili nismo Srbi. To mišljenje je za filosofiranje.U životu nas je koštalo Jasenoca, Gline,Merkala,Srebrnice...
Preporuke:
3
0
112 subota, 01 decembar 2012 20:27
Istoricar
@Turas
Ne, ja sigurno ne razmisljam kao nasi vlastodrsci. Ja sam realan i pragmatican. Prvo, da li ti u svom zivotu koristis bar neki proizvod sto su ga proizveli ili napravili Rusi (preko 150 miliona stanovnika)? Drugo, da li si ti video najnovije Apple proizvode? Ako si video, sigurno ces poceti da razmisljas da cak i Evropa nema perspektivu. Sta je problem sa Rusijom? Problem je taj sto je ta zemlja poznata po korupciji. Ljudi idu u zatvor zbog kritike politicara a niko ne odgovara zbog politicke korupcije. Jednog dana kad smene Putina, doci ce ponovo neki Gorbacov koji ce prodati ili rasparcati Rusiju i to samo za par miliona dolara. Voleti Rusiju znaci voleti kriminal i korupciju jer ja zaista ne ne znam koje su to naucne, tehnoloske, moralne, drustvene, socijalne, pravne vrednosti koje dolaze iz Rusije. Pod uslovom ako ih ti znas bicu ti zahvalan na objasnjenjima. Kao i u zivotu, covek mora da ima neke rezultate da bi ga ljudi cenili i postovali...
Preporuke:
1
4
113 subota, 01 decembar 2012 21:02
Igor@ samozvanom "istoričaru"
a zaista ne ne znam koje su to naucne, tehnoloske, moralne, drustvene, socijalne, pravne vrednosti koje dolaze iz Rusije


To znači da si idiot koji nikada nije čuo za Periodni sistem elemenata, a kamoli druga hemičarska dostignuća Mendeljejeva, Zajceva i drugih ruskih naučnika. Znači da si toliko nepismen da nisi čuo za najveće književnike i klasike u ljudskoj istoriji Tolstoja, Dostojevskog, Čehova, Puškina, Gogolja; Da toliko ne poznaješ klasičnu muziku da ne znaš ni za jedno delo Čajkovskog, Stravinskog, Musogorskog, Borodina, Korsakova; da si toliko neobrazovan da ne znaš ko je napravio i poslao prvi veštački satelit u svemir, ko je bio prvi čovek u svemiru. Onda sigurno ne znaš ni kakvo tehnološko dostignuće predstavlja hidrogenska bomba Andreja Saharova, Tupoljevljevi avioni, Kalašikovljevo oružje. Ma ti si bruka za ljudski rod.
Preporuke:
6
0
114 subota, 01 decembar 2012 21:53
Istoricar
@Igor@ samozvanom "istoričaru"
E, ovo mi deluje kao Srbin koji je izmislio kasiku i viljusku. Mogao si da pocnes od kamenog doba ili kenozoika (Rusi su i tada postojali!) jer bi lista bila podugacka. Da bi me malo vise zabavio reci mi za neki ruski izum od pre par godina. Sta u svakodnevnom zivotu koristis a da je ruski proizvod. Naravno, nemoj da mi pricas o piscima jer godisnje Francuzi ili Nemci publikuju bar 10000 knjiga. Verujem da i Rusi u tome ne zaostaju...
Preporuke:
0
5
115 subota, 01 decembar 2012 22:52
stevan
Kaže se: Legao kao budali šamar! Da li je budalu moguće otrezniti tj. opametiti šamarom?
Preporuke:
4
0
116 nedelja, 02 decembar 2012 00:51
Turas
"Igor"Hvala što odgovoriste vajnom"istori čaru".Samo smatram da sa takvima i rvatima na NSPM,isto je kao slepcu pokazivati i gluvom govoriti.
Preporuke:
7
0
117 sreda, 05 decembar 2012 18:50
Ozegovic
Mislim da bi se, kada bi Srbiju NATO jos jednom bombardovao, opet nasao neko iz tzv. politicke elite ko bi rekao da to ne moze da ugrozi evropske integracije. Mislim da njih NISTA nece odvratiti od puta EUtanazije!
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner